7 april 2008

Vem i helvete vinner skämskudden?

Sådär. Vem i helvetes pinsamhetstävling är avslutad! Här är bidragen:

C skrev:

Jag smsade en detaljerad avytterstatacksamheteftersupersexethälsning.. till namnet under min pojkvän i kontaktlistan.
Pappa har aldrig nämnt saken.

Musslovich skrev:

För ett antal år (vi pratar istid här) sedan hade jag köpt en ny cykel som jag var mycket stolt och glad över. En dag på väg hem från jobbet cyklade jag ner på stan för att handla lite. Inne på Åhléns kollade jag på lite kläder och så köpte jag lite toalettsaker vid kosmetikahörnan.
Därefter skulle jag gå ner och inhandla livsmedel. Väl framme vid rulltrappan så kände jag att detta nog inte skulle fungera. Så jag vände och gick till hissarna (längst inne i varuhuset) i stället, först då slog det mig varför det var så svårt att ta sig ner i rulltrappan: Jag hade gått omkring med cykeln inne i varuhuset hela tiden!

Bilson skrev:

En gång när jag varit i stockholm och jobbat gick jag ut med min gode vän Erik och drack några öl. Jag tog sista tåget hem och borde ha varit hemma strax efter midnatt. Döm om min förvånging när jag vaknar och det är ljust ute. Utanför tågfönstret swishar norrländska vidder förbi och i högtalar säger de: Nästa Bräcke, Bräcke nästa.
Jag hade alltså sovit förbi Gävle, Ockelbo, Bollnäs, Järvsö, Ljusdal, Ånge och vaknade strax innan Bräcke. Den dagen blev lite konstig, jag var hemma i Gävle runt 10.30 på förmiddagen.

Delight skrev:

För många herrans år sedan följde jag med en polare ner till Ljungby, för att köpa en bil. Eftersom det var en bit dit åkte vi kvällen före och övernattade hos en kompis i Tranås. Denna kompis hade bara en 90cm bred extra säng vi båda skulle slagga i. Eftersom varken jag eller min polare (då) hade bögskräck var det inte några problem. Problemet fick jag nämligen på morgonkvisten, då jag vaknade ur en synnerligen härlig dröm av att få min sädesavgång på min polares rygg.

Kitty skrev:

Satt i fina börsbolagets ledningsgrupp och var på middag med en viktig presumtiv kund som var en sådan som finns på Fortune 500 listan och kom med privatjet och entourage. Så ville gästerna prompt prova nåt svenskt vid middagen och vips så stod massa snaps på bordet och det gick ju inte att tappa ansikte och säga nej, bita av, eller något annat förståndigt när MrVIP satt mitt emot mig och jag hade min VD på vänstersidan och VIPadvokaten på högersidan. Lång historia, iaf så lyckades jag somna när snapsarna blivit för många. Rätt pinsamt.
Att jag till råga på allt vaknade upp dagen efter (i min säng) men med kläderna på, mobiltelefon i handen och hade lyckats ringa ett antal samtal mitt i natten till marknadschefen för Yahoo (kund) som stod högst upp på telefonlistan var just sånt som behövs när man redan har angst. Och ett antal gamla sms hade gått iväg till minst en kollega.

Vem är du vem är jag skrev:

Jag var på en sommarfest som ägde rum i någons trädgård, där jag kände typ en person av 50. Precis bredvid låg en strand där vi skulle köra lite olika lekar, bland annat den (o)trevliga leken norsk fylla. Detta skulle vi då göra längs med strandkanten. När det blev min tur så vaknade tävlingsinstinkten i mig och jag tänkte att nu jävlar ska jag visa dem var skåpet ska stå! Så jag började snurra som fan och jag minns i efterhand hur jag hörde några som sa "lugna dig lite, snurra inte så snabbt, du leder ändå". Äh, lugnt är för mesar tänkte jag och snurrade vidare.
När det då blev dags att springa så var det helt jävla omöjligt att styra kroppen. Rakt ut i vattnet bara, ungefär 50 meter (långgrunt). Och det gick inte att stanna heller! Det enda sättet att få stopp på min egen kropp var genom att sätta sig ner. Så det gjorde jag. Feststassen på och allt.
När jag då trodde att jag hade kontroll så reste jag mig för att skamset vada tillbaka. Men NEJ då! Ut 20 meter till. Väl tillbaka på stranden så stod alla, ja ca 50 personer, vända mot mig och skrattade och tog kort. Bakom skratten så skämdes de säkert lite för min skull också. Ännu värre. Kunde såklart inte gå runt och droppa sjö under resten av kvällen, fick låna kläder av killen som bodde där. Typ 10 storlekar för stora herrjeans och t-shört. A night not to remember.

M skrev:

Lyckades skicka ett mms med en inspelning av mina egna orgasmljud till fel nummer, inte bara en gång utan två... på samma kväll! Efter andra messet ringde nummerinnehavaren upp och var lätt upprörd: "Sluta skicka meddelanden till mig!!". Pinsamt? Ja!

Bacillen skrev:

Jag och pojkvännen sexade i mammas säng, mamma på jobbet.. Så var vi klara och killen skuttade ut i hallen på väg till badrummet med kondomen dinglande... Han kom tillbaka med blixtens hastighet för i hallen stod nämligen mamma som kommit hem på lunch. Hennes kommentar var "Vad bra att ni skyddar er" Jag lovar, för två pilska 16-åringar fanns ingen större pinsamhet.

Underbara pinsamheter!

Jag är som ni vet på tok för ödmjuk för att utse vinnaren själv. Därför är det ni som bestämmer!

Lägg din röst i formuläret överst i högerspalten!